Vistas de página en total

viernes, 29 de agosto de 2014

18 d’Ochobre: XI Conciertu “Asturies Nun Escaez”


18 d’Ochobre: XI Conciertu “Asturies Nun Escaez”



Darréu entama’l sábadu 18 d’ochobre la undécima edición del conciertu “Asturies Nun Escaez”, eventu musical –ún de los actos encuadraos dientro del Día de la Mocedá Revolucionario- que ta empobináu a l’alcordanza y reivindicación de la revolución d’Ochobre de 1934. 

Esti añu 2014, nel que se cumple’l décimu aniversariu de Darréu y el 80º de la revolución, el conciertu va tener llugar na Sala Sir Live d’Uviéu (Cai Eugenio Tamayo, 3), onde dende les 20:00 va a poder esfrutase de la música de cinco formaciones: 

-La Tarrancha, col so “mezigayu ska” –fusión de ritmos como ska, reggae, folk…- y lletres n’asturianu.

-Skontra, punk-folk fechu n’Asturies, que con un perimportante bagaxe discográficu y de conciertos nestos años, torna al Asturies Nun Escaez.

-Skama la Rede, que siguirá cola presentación del so nuevu discu “Avante”, xunto colos clásicos del grupu de ska-punk.

-Avientu: Tres 14 años alloñaos de los escenarios, los riosanos retornen per primer vegada nesti conciertu, onde van repasar los temes más céllebres d’esti referente del rock-folk fechu n’Asturies y n’asturianu, coincidiendo col 20 aniversariu del ñacimientu del grupu.

-Ochobre: Esti grupu mozu de reciente creación, atopa la base de la mayoría de los sos miembros nel conceyu y alredores onde surdió Avientu, y van contribuyir a cellebrar l’aniversariu del veteranu grupu con versiones de los distintos trabayos musicales d’Avientu.

Esti conciertu ye parte del Día de la Mocedá Revolucionario 2014, que durante’l vienres 17 y el sábadu 18 d’Ochobre va a cuntar con más actividaes, que Darréu dirá anunciando próximamente. De la mesma manera, les entraes anticipaes pal XI Asturies Nun Escaez tarán tamién próximamente a la venta nos distintos puntos, pa lo que informaremos puntualmente nes redes sociales.

PUXA L’OCHOBRE’L 34
ASTURIES NUN ESCAEZ

No hay comentarios:

Publicar un comentario